SCP-012-SL
rating: +6+x
IMG_20190909_131542.jpg

SCP-012-SL

Element #: SCP-012-SL

Razred objekta: Safe

Posebni zadrževalni postopki: SCP-012-SL morajo biti na mestu Omega v načrtu sektorja B 8.
SCP-012-SL je treba hraniti v trajno hermetično zaprti škatli, ki se lahko odpre s kombinirano stransko ključavnico.
Samo osebje Razreda-D in samo za namene preskušanja lahko odpre škatlo, ki se uporablja v vsebniku.

Opis: SCP-012-SL je kartonska škatla z 21 cm x 9 cm x 14 cm. Estetsko SCP-012-SL izgleda kot igralna škatla: Bang! karte, Pravila in življenja so enaki in imajo isto številko kot običajna škatla: Bang!.

Če začnete igrati vsi igralci, ki bodo teleported, da je trenutno neznani puščavi, vsi udeleženci bodo biti oblečen kot znak, ki jih izberejo in bodo imeli enake sposobnosti kot izbrani znak. Imeli bodo izbrane karte in če bodo prikazane, bodo uporabili svoj učinek, ko bodo morali igralci risati karte, se bodo že prikazali na svojem krovu. Ko nekdo izgubi vsa življenja, bo umrl na kocki in v resničnosti.

Če je igre konec, se bodo preživeli vrnili na kraj, kjer so začeli igro.

Dodatek-012-SL-A: SCP-012-SL je bilo z dvema agenti v civilu, če so kupili SCP-012-SL, v obdobju počitka, ko so začeli igrati skupaj z drugimi 5 ljudi, SCP-012-SL prišel, le agent [CENZURIRANO] preživela in vrata SCP-012-SL foundation.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License