SCP-020-J
rating: +1+x
bucket.jpg

SCP-020-J pred zajezitvijo.

Element #: SCP-020-J

Razred objekta: Safe

Posebni zadrževalni postopki: Zid je bil zgrajen okrog SCP-020-J, da se prepreči zaznavanje oseb.

Poleg tega so bile stopnice v petem nadstropju na krilu B trajno zaprte. Osebje naj uporabi dvigalo ali A-krilne stopnice.

Opis: SCP-020-J je temno modra plastična krpa. Če subjekt zazna predmet, bo prisiljen pristopiti SCP-020-J in ga brcniti. Ko bo udaril predmet, bo osebek prenehal z vsemi nadaljnjimi življenjskimi funkcijami in takoj umrl z anomalijami.

Čeprav se SCP-020-J odziva na silo, ki jo ustrezno udari, ne kaže znakov poškodb.

Odkritje: SCP-020-J so našli zunaj 5. nadstropja, poleg Hišnikovih trupel, petih stražarjev, D-1221 in Dr. Cimmerian.

Ker so mislili, da so trupla posledica preboja, so tja poslali dodatne stražarje. Petnajst stražarjev je bilo opaženih, da so se sami ubili preko SCP-020-J skozi varnostne kamere.

Osemnajst osebja razreda D je bilo poslanih na območje, da bi zavarovali predmet, kar je povzročilo samo-odpoved vseh vpletenih osebkov. Vodilni Raziskovalec Jade potem navodilo, preostale D-Razreda osebje kick SCP-020-J dol po hodniku in proti kotu, nato pa pokrijemo. Po samoiniciaciji dvanajstih dodatnih uslužbencev razreda D je bila SCP-020-J uspešno obvladana.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License