Varnostnih Objektov

Oznake Objektov

Fundacija vzdržuje in upravlja veliko število objektov po vsem svetu, od majhnih postojank z le peščico osebja do večjih lokacij s tisoči osebja.

Območje

Temelje objektov, ki je določen kot območje, ki so tajne objekti, kar pomeni, da medtem ko obstoj objekta, ki je znana javnosti, taki objekti so pogosto prikrito pod vlade ali podjetja frontah.
ENGLISH
Območje are often built in locations in relatively close proximity to civilian populations, where facilities would require such cover. Območje je pogosto zgrajeno na lokacijah v sorazmerno neposredni bližini civilnega prebivalstva, kjer bi objekti potrebovali takšno kritje.

Locus

Ustanove fundacije, imenovane locus, so skrivne ustanove, kar pomeni, da se civilisti sploh ne zavedajo njihovega obstoja. Taki objekti so pogosto zgrajena daleč od civilnega prebivalstva in lahko vsebujejo zelo nevarno nepravilnosti;velika večina lokusov ima skrajne varnostne ukrepe, kot so jedrske konice na kraju samem.

Oddelki Objektov

Sektor

Sektorji so oddelki Območje ali Locus, ki so namenjene za posebne namene, kot so zadrževanje, raziskave, ali skladiščenje. Natančna uporaba sektorjev se razlikuje od objekta do objekta in je odvisna od njegovega glavnega namena in velikosti.

Enota

Enote so samostojni oddelki Območje ali Locus, kot so tiste, ki vsebujejo Biološke ali Dimenzij nepravilnosti in so namenjeni samo-pečat v primeru kršitev ali drugih katastrofalnih dogodkov. Vse osebje, ki vstopi ali izstopi iz enote, mora običajno opraviti celoten postopek dekontaminacije.

Predpone

Te predpone se pogosto uporabljajo za označevanje posebnih naprav ali delov objektov in naprav ter se na splošno uporabljajo samo v interni komunikaciji.

Oborožen

Oborožene označuje objekt ali objekt oddelek z izredno visoko fizične varnosti, bodisi zaradi zadrževanja nasilnih sovražno subjektov ali nevarnost zunaj napad. Taki objekti imajo običajno veliko vojaškega orožja in vozil ter nesorazmerno veliko število stalnih varnostnih uslužbencev;v primeru polne zgradbe, je to običajno povezano z ločitvijo najmanj bataljona ali polka.

Biološki (Bio)

Objekti ali oddelki za biološko zadrževanje se ukvarjajo z nalezljivimi ali kako drugače biološko nevarnimi anomalijami in so izolirani in zaprti, da se prepreči možen pobeg takih anomalij.

Zadrževanje

Prostori za zadrževanje ali deli objektov so v prvi vrsti opremljeni in namenjeni za zadrževanje nenavadnih predmetov, subjektov ali pojavov.

Dimenzionalni (Dim)

Dimenzionalni objekti ali objekti se ukvarjajo z ekstradimenzionalnimi odprtinami ali anomalijami, ki kažejo nedosleden ali ukrivljen čas.

Humanoidne

Humanoidne zadrževalne naprave ali oddelki objektov se nanašajo predvsem na čuteča, blažja človeška ali skoraj človeška bitja, ki lahko razumejo in upoštevajo navodila. To je podobno zaporu za anomalije.

Zaščiteno

Varovani prostori in oddelki objektov so "varna območja", ki so brez neobičajnega vpliva. V teh prostorih ni nobenih nepravilnosti.

Začasno

Začasne naprave so tiste, ki so ustanovljene ali zgrajene okoli nepremične anomalije. Začasne ustanove običajno vsebujejo samo eno anomalijo.

Relikvija

Relikvijski objekti ali oddelki objektov so namenjeni ravnanju z artefakti in predmeti verskega ali zgodovinskega pomena.

Raziskave

Raziskovalne zmogljivosti ali objekt oddelki so namenjeni bodisi za obravnavanje in preučevanje nepravilnosti ali anomalno materialov ali za raziskave in razvoj novih obvladovanju programov in metod.

Skladiščenje

Prostori za shranjevanje ali oddelki objektov so namenjeni za dolgoročno shranjevanje neomormalnih ali inertnih anomalij predmetov brez tveganja avtonomne interakcije.

Razno

To so ustanove ali lokacije, ki ne spadajo v standardno organizacijsko strukturo.

Opazovalna Mesta

Opazovalna mesta so majhni objekti, ustanovljeni na številnih lokacijah po vsem svetu. Opazovalne točke se običajno uporabljajo za spremljanje regionalnih komunikacij za označene vsebine, pa tudi za spremljanje bližnjih objektov za Fundacijo. Veliko opazovalnih točk uporabljajo tudi kot varna komunikacijska središča ali varne hiše tajni agenti fundacije.

Seznam Objektov (Skrajšano)

V nadaljevanju je delni seznam pomembnih ustanov fundacije. Prosimo upoštevajte, da je ta seznam nepopoln; veliko ustanov fundacije ni navedenih zaradi operativnih varnostnih zahtev ali ker sta njihov namen in/ali lokacija razvrščena. Številne oznake objektov so bile sčasoma tudi reciklirane, saj so prvotni objekti razgrajeni ali se drugače ne uporabljajo več.

Območje

Locus

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License