Mobilne Delovne
scorpionmtf.png

MDS od Scorpion141

MOBILNE DELOVNE SKUPINE

Mobilni Delovne Skupine (MDS) so elitne enote, ki sestavljajo osebja, ki je sestavljen iz po temelju in so se združili v gibanje za obravnavo posebnih groženj ali situacije, ki včasih presega operativnih zmogljivosti ali strokovno znanje redno področju kadrovske in-kot njihovo ime pove — lahko preselil med objekti ali lokacije, kot so potrebni. Člani mobilne delovne skupine predstavljajo "najboljše od najboljših" fundacije.

Mobilne delovne skupine se zelo razlikujejo po velikosti, sestavi in namenu. Bataljon-moč boj proti usmerjene projektne usposobljeni, da se ukvarjajo z zelo agresivno anomalno subjekti, ki so lahko sestavljeni iz stotine vojakov ter podpora osebja, vozil in opreme, in jo lahko uporabi v celoti ali v delu spopasti z grožnjami po vsem svetu. Vendar pa je lahko Mobilna delovna skupina tudi majhna, specializirana obveščevalna ali preiskovalna delovna skupina, ki ima lahko manj kot ducat osebja, če se to šteje kot dovolj za izpolnitev njihovih ciljev.

Medtem ko je na področju, projektna člani pogosto predstavljajo kot nujne odzvali, lokalni ali zvezni organi kazenskega pregona, ali vojaškega osebja, ustrezen regiji, v kateri delujejo. Mobilna delovna skupina Poveljniki, lahko zahteva pomoč lokalnih področju enote ali osebje, ki so nameščene v bližini Temelje objektov, da bi izpolnil svoje poslanstvo.

ORGANIZACIJA

Vsaka enota je temeljito strukturirana tako, da najbolje ustreza svojemu namenu. Medtem ko lahko bojne enote tesno sledijo vojaški hierarhiji in organizaciji, imajo lahko manjše enote neformalno ali drugače ezoterično strukturo poveljevanja. Zato se lahko odgovornosti poveljnika mobilne delovne skupine (PMTS) za vsako posebno delovno skupino zelo razlikujejo.; poveljnik za velik task force lahko poudarkom na ohranjanju več ekip in uvajanje jih, kot je potrebno za vsak namenski delovanje, ker je poveljnik majhna skupina, ki bi lahko uvedete s svojo ekipo in neposredno delovanje iz na lokaciji.

Podobno se bo razlikovala tudi kohezija vsake enote. Nekateri Mobilni Naloga Sile sestavlja osebje, ki so usposobljeni in so delali za več let ali celo desetletij skupaj, ker osebje Mobilnih Task Force nastala v trenutku, ko je obvestilo, da se ukvarjajo z določeno incident lahko vedel malo več kot vsak drugi imena in strokovnega področja.

USTVARJANJE

Enote za mobilne naloge običajno po potrebi naroči direktor projektnih sil fundacije, pogosto z neposredno odobritvijo enega ali več članov Sveta O5. Veliko število Mobilnih Naloga Sil, ki so ustvarjene za obravnavo posebnih nepravilnosti izkazujejo lastnosti, ki standardne zadrževanja ali odzivne ekipe, ki se ne morejo učinkovito preprečevanje, čeprav veliko je bilo tudi ustvarjena, da vnaprej vzponu ali teoretično grožnjo.

DEAKTIVIRANJE

Mobilne Delovne Skupuine, ustanovljene za namen zadrževanja določene anomalije, se običajno deaktivirajo ob koncu postopka izterjave ali kadar se stalno zadrževanje ne šteje več za potrebno. Občasno, kot na nalogo sile ostajajo operativen, če so strokovno znanje in izkušnje, se naučili so se šteje koristno za prihodnost incidentov, drugače pa je projektno skupino, ki bo verjetno disbanded in njegovo osebje se vrnili na svoje predhodne objave. Zelo redko bo Mobilna delovna skupina razpuščena, če bo utrpela dovolj žrtev, da ne bo mogla delovati. V teh primerih, če je predhodna zmogljivost te posebne delovne skupine potrebna, se lahko naroči nova delovna skupina, ki jo bo nadomestila.

Za celoten seznam MDS, ki se pojavlja v raztegljivih sestavkih, glej ta stran.

Mobile Task Force List

MDS Alpha-1 ("Red Right Hand")

Alpha1.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina alpha-1 je delovna skupina, ki poroča neposredno svetu O5 in se uporablja v primerih, ki zahtevajo najstrožjo operativno varnost. Delovna skupina je sestavljena iz najboljših in najzvestejših operativcev fundacije. Dodatne informacije v zvezi z MDS alfa-1 so zaupne stopnje 5.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Alpha-4 ("Pony Express")

Alpha4.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Alpha-4 je sestavljena predvsem iz osebja, usposobljenega za dejanja, kot je prekrivanje zaposlenih in so specializirani za sledenje, prestrezanje in zavarovanje anomalno predmetov, poslana prek poštne in dostavo paketov storitev po vsem svetu.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Alpha-9 ("Last Hope")

alpha9alt.png

Naloga Delovne Skupine: Prerojena Omega-7. Mobilna delovna skupina, ki je izrecno namenjena usposabljanju in uporabi predmetov humanoidne SCP na terenu.

Poročila O Ukrepih:

MDS Beta-4 ("Castaways")

beta4.png

Naloga Delovne Skupine: MDS Beta-4 je task force ustanovljen zgolj z namenom pomagati in nadzor GoI-466 (Wilson ' s Wildlife Rešitve) v povezanosti z lokalno favno, ki temelji nepravilnosti.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

MDS Beta-7 ("Maz Hatters")

Beta7.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Beta-7 je specializirano za pridobivanje in zadrževanje nepravilnosti izkazuje skrajno bioloških, kemičnih, ali radiološke nevarnosti, kot tudi hitro zadrževanje in čiščenje površin prizadetih zaradi takih anomalij. To vključuje načrtovanje in uvajanje primerov za široko območje, ali pandemije širjenje anomalno bolezni, strupov ali drugih nalezljivih pojavov.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Gamma-5 ("Red Herrings")

Gamma5b.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Gama-5 je specializirano za preprečevanje razširjanja znanja anomalno dogodkov ali pojavov v primerih, ko začetno zatiranje prizadevanja so se izkazali za neučinkovite ali premalo, ali v primerih, ko takšno znanje je že dosegla kritično raven izpostavljenosti javnosti. To vključuje raziskave in uvajanje eksperimentalnih amnestikov ter postopke proizvodnje spomina.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Gamma-6 ("Deep Feeders")

Gamma6.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Gama-6 je specializirana za preiskavo in sledenje globokomorskih ali oceanskih anomalij.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Gamma-13 ("Asimov's Lawbringers")

Gamma13.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Gama-13 je specializirano za preiskavo, sledenje, in apprehension za anomalno predmete, osebe in subjekte, povezane z GoI-1115 (Anderson Robotics). To vključuje identifikacijo odjemalcev Anderson, lokacijo Andersonovih proizvodov in izvajanje napadov na Andersonove pisarne.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Delta-5 ("Front Runners")

Delta5.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Delta-5 je sestavljena iz več samostojnih globoko pokrivajo celice, specializirano za identifikacijo in predkupno pridobitev anomalno predmete in osebe obresti do drugih Skupin Interesov.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Epsilon-6 ("Village Idiots")

Epsilon6village.png

Naloga Delovne Skupine: Specializiran je za preiskavo, obvladovanje in poznejše čiščenje anomalij v podeželskih in predmestnih okoljih.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

MDS Epsilon-9 ("Fire Eaters")

epsilon9.png

Naloga Delovne Skupine: Epsilon-9 je specializiran za uporabo zažigalnega orožja in operacije v visokotemperaturnem okolju.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

MDS Epsilon-11 ("Nine-Tailed Fox")

Epsilon11.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Epsilon-11 skrbi za notranjo varnost fundacije SCP pod nadzorom MDS alfa-1. So posebna enota, ki je razporejena na temelje, ko standardni protokoli propadejo in se bliža več kršitev. Zato je večina njihovih operacij zaupnih.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Zeta-9 ("Mole Rats")

Zeta9.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Zeta-9 je specializirano za preiskavo, raziskovanje, in zadrževanja podzemnih ali zaprtih delih razstavljal anomalno pojavov, še posebej tiste s nasprotju topografijo ali nestabilen spacetime.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Eta-10 ("See No Evil")

Eta10.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Eta-10 je specializirano za preiskavo, pridobitve in začetno zadrževanje predmetov ali subjekti, ki razstavlja visual cognitohazards, visual memetic zastopniki, ali sicer zahteva posredno ali alternativne opazovanja, da bi varno ravnati.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Eta-11 ("Savage Beasts")

Eta11.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Eta-11, ki je specializirano za preiskavo, pridobivanje in zadrževanje zvočni in glasbeni nepravilnosti, vključno z vsemi zvočna cognitohazards ali zvok, ki temelji anomalno grožnje.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Theta-4 ("Gardeners")

Theta4.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Theta-4 je specializirano za pridobivanje in zadrževanje rastlin ali rastlin, kot netipična objekti in subjekti, še posebej, terensko delo, ki vključuje široko razširjena infestations takšnih nepravilnosti.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Theta-90 ("Angle Grinders")

theta-90-patch.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Theta-90 obravnava anomalije topologije, geometrije in podobna matematična težavna področja.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Iota-10 ("Damn Feds")

Iota10.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Iota-10 vzdržuje s dejavnih v različnih mednarodnih, zvezni in deželni organi kazenskega pregona in je specializirano za lažji prenos anomalno dokazov in predmetov v Foundation nadzor, kot tudi prenos pristojnosti nad anomalno primeru lokacije z lokalnimi organi kazenskega pregona, da Fundacija za zadrževanje in odzivanje.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Kappa-10 ("Skynet")

Kappa10.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Mobilna delovna skupina Kapa-10 je začasna oznaka, do takrat je bodisi uradno raztopi ali kaznuje. To je nujno nalogo v raziskovanje in vključevanje 'cyber-nepravilnosti' s kombinacijo virtualni agenti (KVA) in Fundacija raziskovalcev, da bi spremljali, nevtralizirajo in/ali vsebujejo take neopredmetena grožnje.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Lambda-4 ("Birdwatchers")

Lambda4.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina enota Lambda-4 je specializirana za prepoznavanje, sledenje in omejevanje bioloških anomalij, ki se prenašajo po zraku, zlasti anomalij pri ptičjih organizmih.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Lambda-5 ("White Rabbits")

Lambda5.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna delovna skupina Lambda-5 je specializirana za prečkanje nestabilne, nadrealistične in nadzorovane realnosti, ki vsebuje potencialno nevarne osebe in artefakte, ki lahko manipulirajo s prostorom in časom.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Lambda-12 ("Pest Control")

Lambda12.png

Naloga Delovne Skupine: Specializiran je za sledenje, zadrževanje in iztrebljanje nepravilnih škodljivcev. Pogosto se uporablja kot ekipa prvega odziva pri sledenju nenavadnih organizmov. Nikoli niso izgubili agenta na svojih misijah.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Lambda-14 ("One Star Reviewers")

lambda14.png

Naloga Delovne Skupine: Delovna skupina, ki je specializirana za ukvarjanje z lokacijami in anomalijami, ki so usmerjene v maloprodajo, ne glede na to, ali so edinstvene restavracije ali celotna nakupovalna okrožja, ki kažejo anomalije. Od začetne preiskave restavracije Ambrose je MDS Lambda-14 dodeljen za boj proti tej skupini.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Mu-3 ("Highest Bidders")

Mu3.png

Naloga Delovne Skupine: Mobile Task Force Mu-3 je namenjen spremljanju IS 'Marshall, Carter & Dark Ltd'. S prizadevanji tajni agenti in prikrito-ops strokovnjakov, njihov cilj je: prepoznavanje predmetov obresti v posesti Marshall, Carter in Temno; izolirni priložnosti, da si opomore teh predmetov; in končno doseganje njihovega shranjevanja.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Mu-4 ("Debuggers")

Mu4.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Mu-4 je specializirana za identifikacijo, sledenje, priklic in zadrževanje elektronskih naprav in prenosov, zlasti nepravilnih računalnikov in anomalij, povezanih z omrežjem. To vključuje preiskavo spletnih strani, za katere obstaja sum, da imajo anomalije ali so vključene v nenavadne dogodke.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Mu-13 ("Ghostbusters")

Mu13.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Mu-13 je specializirano za spremljanje, analizo in obvladovanje incorporeal ali neopredmetena manifestacije in organizacij, zlasti tistih, ki menijo, da se čuteč, sapient, ali drugače inteligentni in prilagodljivi.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Nu-7 ("Hammer Down")

Nu7.png

Naloga Delovne Skupine: Oborožene Mobilna Delovna Skupina Nu-7 je bataljon-moč, sila, ki je sestavljen iz treh podjetja-velika elementi za posebne operacije pehotnih sil, lahka oklepna vozila podjetje, tank vod, helikopterska eskadrilja, kemično-biološko-radiološko-jedrsko (KBRJ) vod, boj proti inženir vod, jedrsko orožje specialist (NWS) moštva, plus dodatne boj proti specialist in osebje za podporo. A MDS-ja Nu-7 temelji predvsem iz Oboroženih Bio-Zadrževanje Območje-14 in je zadolžen za odzivanje na incidente, ki vključujejo izgubo komunikacije z glavne Temelje objektov v okoliščinah, kjer je celotnega mesta kršitve, sovražnik kompromis, ali drugo podobno katastrofalen dogodek je sum.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Omicron Rho ("The Dream Team")

OmicronR.png

Naloga Delovne Skupine: Fundacija je odkrila način, kako postati Oneiroi, in zdaj so s to močjo bolj sposobni, da jih zadržijo. Desetletja učijo svoje agente tehniko, ki omogoča eni zavesti, da se pridruži drugi zavesti. Nekaj duševno zaostalih oseb, ki jim uspe, je organiziranih v posebno skupino. Prva od teh je bila Mobilna delovna skupina Omicron Rho.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Pi-1 ("City Slickers")

Pi1.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Pi-1, ki je specializirano za preiskavo, obvladovanje in kasnejše čiščenje nepravilnosti v gosto naseljenih urbanih okoljih, predvsem v New York metropolitan area.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Rho-1 ("The Professors")

rho1.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna skupina Rho - 1 je specializirana za pridobivanje, zadrževanje in transport anomalij, povezanih s skupino interesnih skupin Alfa-388, "Alexylva University". Z zmanjšanjem grožnjo, ki jo predstavlja posebne IS, je MDS je razširil njen poudarek, da vse omejitvene za anomalno študijskem prizadevanjih.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Rho-9 ("Technical Support")

Rho9.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Rho-9 skrbi za računalniško varnost fundacije. Ko se lahko memetični ubijalci skrivajo po podatkovni strukturi, to ni preprosta naloga.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Rho-19 ("Cythereans")

Rho19.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Rho-19 je bila poslana na Venero, v upanju, da se vzpostavi Temelj prisotnost tam, kjer je lahko precej netipična dejavnosti.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Sigma-3 ("Bibliographers")

Sigma3.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Sigma-3 je zadolžena za raziskovanje, razumevanje in sčasoma vsebujejo ogromno onosvjetski mesto Wanderers Knjižnica.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Sigma-66 ("Sixteen Tons")

Sigma66.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Sigma-66 je sestavljena iz ujetih članov druge IS. Kljub pomanjkanju zvestobe, ki jo Fundacija pričakuje od sestavljene ekipe, najdejo strokovno znanje članov, ki so pomembni.

Poročila O Ukrepih:

MDS Tau-5 ("Samsara")

Tau5.png

Naloga Delovne Skupine: Nesmrtni kiborg klonov ustvarjeni v mesu mrtvega boga, Tau-5 izkorišča ezoterično in eksperimentalni Fundacija za orožje, da se razišče in vsebujejo thaumaturgic, magično, in psionic grožnje.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Psi-7 je specializirano za tajno preiskavo, obvladovanje in/ali rušenje anomalno stavb ali stavb, vplivajo nepravilnosti, zlasti na domovih v naseljenih območjih. To vključuje pridobitev ali prenos vpliva stavb Foundation nadzor, kot tudi začetno opazovanje in dokumentiranje teh stavb pred prenosom na lokalno zadrževanje ekipe za dolgotrajno ali stalno zadrževanja.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Psi-8 ("The Silencers")

psi8.png

Naloga Delovne Skupine:Mobilna Delovna Skupina Psi-8 je specializirano za preiskavo, sledenje, zadrževanje in/ali uničenje posameznikov obstaja sum, da je sposoben ali da bi bili prizadeti reanimatologija nepravilnosti, kot tudi preiskovanje domnevnih primerih komunikacije z umrlih posameznikov. To vključuje severing od naprav, ki so namenjene, da bi dovolili komunikacijo s posamezniki, pokopan živ, kot so zvonci, cevi, in telefoni, kot tudi detainment in spraševanje posameznikov, ki trdijo, da je imel stik z umrlih posameznikov.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Omega-0 ("Ará Orún")

Omega0.png

Naloga Delovne Skupine: V "svetih" od MDS Omega-0, so informativne konstrukt s spomini na pokojne Temelj osebje, ki se lahko manifestira z dostopom Fundacije intranet terminalov. Z usposabljanjem za bojevanje identitete (IWT) ščitijo svoje žive tovariše pred informacijskimi grožnjami in entitetami. Obstoj MDS ω-0 ni znan večini Ali vsem živim članom fundacije.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Omega-7 ("Pandora's Box")

Omega7.jpg

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Omega-7 je eksperimentalni task force, ki je specializirano za pridobivanje in zadrževanje nepravilnosti, ki uporabljajo zadruga anomalno humanoid subjektov, zlasti SCP-076 in SCP-105. Mobilna Delovna Skupina Omega-7 je bila razpuščena in razgrajena; ta vnos je treba črtati po vrstnem redu uprave za evidence in informacijsko varnost.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Omega-12 ("Achilles' Heels")

omega12.png

Naloga Delovne Skupine: Mobilne Delovne, ki jo sestavljajo člani osebja resničnostnega sklada iz alternativnega vesolja. Omega-12 je zadolžena za zajetje SCP-3480-2 primerkov, varovanje mnogih entitet, zaprtih v območju-13, in lovljenje močnih neukročenih krotilcev resničnosti Drugod.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

MDS Stigma-9 ("Evolved from Naturally Occurring Gears, Levers and Pulleys")

stigma9.png

Naloga Delovne Skupine: —Zgodovinsko se je Cerkev zlomljenega Boga vedno ponašala s svojo umetnostjo, da je njena vera dokazana z oprijemljivimi artefakti in fizičnimi pripomočki čudežev. Ko je prišel čas za destabilizacijo cerkve, so ustanovili ekipo ponarejevalcev, in Stigma-9 je bila to.

Pomoč pri zadrževanju predmetov:

Poročila O Ukrepih:

Dodatni MDS

Sem se lahko namestijo vsi MDS, ki ne izpolnjujejo zahtev, potrebnih za sprejem lastnega vnosa z art. Ta seznam nikakor ne bi smel biti izčrpen; novi MDS so oblikovani in razpuščeni ves čas, kot to zahteva Fundacija. Če iščete MDS za uporabo, ta seznam lahko pomaga. MDS za uporabo v več sestavkih se lahko na zahtevo doda na ta seznam.

Epsilon-7 ("Forget Me Nots")

Naloga Delovne Skupine: Tajna enota, zadolžena za motenje raziskav in razvoja mnestičnih zdravil.

Srečanja:

Eta-4 ("Begone Thoth")

Naloga Delovne Skupine: Enota SCP-3095-1 sestavljen iz Pelicans in Galebov, ki so zadolženi zaščito normalnosti po BE-Razred "Migracije" End-of-Zavesti Scenarij.

Srečanja:

Eta-5 ("Jäeger Bombers")

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna Skupina Eta-5 je enota za hitro odzivanje, specializirana za sledenje, zajetje in zajem velikih napadalcev (subjekti po višini nad 30 m). Uporablja se od LSAs-a in ga zaznava znotraj dimenzionalnega območja-172.

Srečanja:

Theta-5 ("The Bigger Boat")

Naloga Delovne Skupine: Specializirani za anomalije, ki vključujejo ali grozijo morskim vozilom.

Srečanja:

Upsilon-4 ("Sugar Pill")

Naloga Delovne Skupine: Prvotno ustanovljena, da bi vsebuje SCP-2559, Mobilna Delovna Skupina Upsilon-4 je zadolžen, epidemiološki zadrževanje, še posebej z zadrževanje memetično izbruhov.

Srečanja:

Phi-2 ("Clever Girls")

Naloga Delovne Skupine: Mobilna Delovna, specializirana za raziskave, sledenje, zajetje in lov na prazgodovinske anomalije, še posebej dinozavre.

Srečanja:

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License