Velika Vojna
rating: +2+x

D5-2: Torej je odločeno?

D5-4: Točno. Jutri zjutraj ob 11:42 bomo napadli.

D5-3: Čas je, da se ta spor konča enkrat za vselej.

D5-22: Na zmago!

D5-2: Ne, počakaj, D5-22? Dvaindvajset? Koliko nas je?

D5-1695: Ehm1

GUERRA3

Dokument je povezan z velikim vojnim načrtom, ki so ga ustvarile naše mobilne ekipe v mesecih in mesecih brainstorming.

Slovensko-Slovaško vojno, razred SLABI FANTJE, bo napadena s strani celotne slovenske podružnice 25/03/██09.

Prvi pretepi med slovensko in slovaško podružnico so se začeli z ustanovitvenima očetoma Sandi Slovenovič in Ondrej Slováčč.
Legende govorijo o tem, kako so bili veliki prijatelji, potem pa bodo quarreled o tem, kako Titanik film se mora končati, kljub temu, da je ladja, ki bi se potopi le v nekaj stoletjih.
Po prepiru sta se dva očeta začela prepirati in pritegnila gledalce iz vsega Svetega rimskega cesarstva.
Boj je trajal 12 dolgih dni in na koncu je osvojil Sveti Slovenovič. Ni bilo možnosti, da bi drugi zmagal, ne, ne.
Tako pravijo viri slovenskega sklada.
Rečeno je bilo, da je Slovašič po boju izrekel te besede: "Če bi v prihodnosti ustanovili države in države imele skrivno organizacijo, ki zbira čudne in nerazložljive stvari, bi se leta 2000 zgodila vojna."
Na tej točki je Slováčč omedlel.
Ali vsaj, ponavljam, tako pravijo viri Slovenska Fundacija.

Pravi pogovor je potekal na ██:██ Il v ██/██/████ Med D5-68 in █████████, eden glavnih voditeljev madžarska Fundacija.

D5-68: Dober večer dragi █████████, hotel sem vas vprašati, če ██████████████████,█████████, █████████ in █████████ in za nameček, seveda ██████████████████.

█████████:EH?

D5-68: sem vprašal, če bi mi ██████████████████████████.

█████████: Ja, ampak slišim malo cenzure, ko izrečem določene besede, nimam pojm-.

D5-68: hvala za potrditev. ZDAJ LAHKO GREMO POD MADŽARSKO OZEMLJE.

█████████:NE, POČAKAJ. Ka-

D5-68: O, NE. VRSTA PADA. ŽIVJO!

"In končno je prišel dan?" je rekel D5-6739752.

"Oprostite ?"je rekel vodja Slovaške podružnice," kaj za vraga počneš?"

"Maščujem našega ustanovitel-"

"Toda Slovenija nima ustanovitelja"

"Potem je to zato, ker si kopiral naše ime!"

"Razen, da ne, vendar lahko razumem podobnost med dvema imenoma, pisatelj sto J je že izmenjala imena trikrat ali štirikrat. Vprašanje je, ali imate vse svoje oborožene sile tukaj?"

"Ti."

"Oprosti, kdo pa zdaj varuje lokacije?"

"Oh."

Slovenski hrup pri eksploziji v razdalji

"OH KURAC"

Veliko Slovaški-Slovenska vojna je bila ena največjih zmag Slovenske podružnice s samo izgubo 15 zadrževanje mesta, pol milijona civilistov in svoje dostojanstvo.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License